Moeten we ons neerleggen bij de heerschappij van de technologie?
Paul Nemitz, Hoofdadviseur Europese Commissie, waarschuwt voor de macht van Big Tech. „Nergens ter wereld hebben we ooit zo’n grote machtsconcentratie gezien.” Ze horen tot de rijkste ondernemingen en hebben de controle over communicatienetwerken en de manier waarop we ons informeren. Ze weten meer over ons als individu, over ons gedrag online en offline, dan … Lees meer